Stand van zaken kwaliteitsactie

Gepubliceerd op: 1/4/2016

Al meerderde keren hebben wij u geïnformeerd over de grootscheepse kwaliteitsactie. In deze kwaliteitsactie worden alle AGB-houders aangeschreven om gegevens te verifiëren, aan te vullen en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Inmiddels nadert deze actie zijn eind en heeft iedere AGB-houder dan dit verzoek ontvangen en bij geen reactie ook een herinnering.

Resultaat van de kwaliteitsactie is dat er een groot aantal wijzigingen is doorgevoerd. Met name het vastleggen van uw e-mailadressen leidt tot grote voordelen. Hierdoor kunnen wij u makkelijker bereiken en krijgt u na een mutatie de volgende dag al bericht. Ook is het aantal vastgelegde KvK-nummers flink toegenomen. Als AGB-code houder hoeft u hierdoor (op termijn) een aantal wijzigingen niet meer aan ons door te geven. Deze ontvangen we namelijk direct vanuit de registratie bij de Kamer van Koophandel.
Uiteraard ontvangt u ook bij dit soort wijzigingen een bericht van ons.

Bij het aanvragen van nieuwe AGB-codes voor een onderneming of vestiging is het opgeven het KvK- nummer verplicht. Het nieuwe digitale aanvraagformulier haalt na ontvangst van uw handtekening de gegevens bij de Kamer van Koophandel op en legt deze vast. Zo is en blijft de registratie van de gegevens in het AGB-register gelijk aan de authentieke bron.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via telefoonnummer 0900-agbcode (0900-2422633) of u kunt een e-mail sturen naar info@agbcode.nl.