Beperkte telefonische bereikbaarheid servicedesk tijdens vakantie

Deel dit bericht via

Tijdens deze vakantieperiode zal onze servicedesk tussen 1 juli tot en met 29 juli alleen online bereikbaar zijn. Vanzelfsprekend zijn wij wel via de e-mail en onze website bereikbaar. Wij zijn ons bewust van de impact die het heeft voor sommige zorgverleners, maar ook wij kampen helaas met een beperkte beschikbaarheid van medewerkers, zeker in de vakantieperiode.

Zelf een AGB-code beheren Een AGB-code aanvragen of een AGB-code beheren gaat het overigens het makkelijkst en het snelst online. Meer informatie is te vinden op de speciale AGB-pagina.

Een AGB-code aangevraagd en benieuwd naar de status? De actuele doorlooptijd van een aanvraag is hier beschikbaar.

Op onze supportpagina zijn veel antwoorden op vragen te vinden. Misschien staat daar ook het antwoord op jouw vraag tussen.

We zien uw overige vragen graag online tegemoet. Vanaf maandag 1 augustus zijn we u ook weer telefonisch van dienst.

Hoe regel ik mijn AGB-zaken digitaal?

Nieuwe AGB-code aanvragen doet je hier.

Uw AGB-code beheren kan hier: AGB wijzigen.

Heeft u een vraag over de status van uw AGB-aanvraag? Voor alle actuele doorlooptijden kijkt u op de speciale pagina over de actuele doorlooptijden.

Een antwoord op al jouw overige vragen vind je op onze veelgestelde vragen pagina.

Staat jouw vraag daar niet bij? Vul dan ons contactformulier in.