Hoe kan ik mijn AGB-code behouden als ik alleen kwalificatie 8912 heb?
Heb je een registratie bij ANBOS, SKIN of de Huidprofessional? Geef deze dan zo snel mogelijk aan ons door via het klantcontactformulier (selecteer de categorie AGB-register). Wij kunnen op basis van die registratie een of meerdere kwalificaties toevoegen aan jouw AGB-code, waardoor deze actief kan blijven.
Heb je geen registratie, maar wil je wel je AGB-code als schoonheidsspecialist behouden?
Registreer je dan zo snel mogelijk bij ANBOS, SKIN of de Huidprofessional, en geef vervolgens deze registratie aan ons door.
In dit bericht verwachten wij dat je aan ons doorgeeft:
-
- je AGB-code
- je registratienummer bij ANBOS, SKIN of de Huidprofessional
- een bewijs van inschrijving bij ANBOS, SKIN of de Huidprofessional
- het e-mailadres dat we bij de AGB-code kunnen registreren
Reageer vóór 24 juli 2023
Wat betekent dit voor mijn ondernemings-AGB-code?
Bij een AGB-code voor een onderneming moet altijd een actieve zorgverleners-AGB-code geregistreerd staan. Wanneer dit niet het geval is, zal de AGB-code gesloten worden. Wanneer je zorgverleners-AGB-code de enige AGB-code is die gekoppeld is aan uw ondernemings-AGB-code, zal deze dus ook beëindigd worden als uw zorgverleners-AGB-code beëindigd wordt.
Wat als u geen gebruik meer wilt maken van je AGB-code?
Als je geen AGB-code meer nodig heeft, dan kun je dit aan ons doorgeven doormiddel van het beëindigingsformulier. Wij zullen jouw AGB-code dan afsluiten.