Support

Vektis is hét business intelligence centrum voor de zorg. Vanuit ons kantoor in Zeist dragen wij met zo'n 120 collega’s bij aan betere zorg in Nederland. Iedere dag weer. Heb je vragen over ons werk, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Klachtenprocedure

Hoewel wij de uiterste zorg besteden aan onze producten, kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Heb je een klacht, laat het ons weten. Met je reactie help je ons ook om onze bedrijfsprocessen en producten verder te verbeteren.

Lees meer

Contact

Vektis is hét business intelligence centrum voor de zorg. Vanuit ons kantoor in Zeist dragen wij met ruim 100 collega’s bij aan betere zorg in Nederland. Iedere dag weer. Heb je vragen over ons werk, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Lees meer

Producten aanvragen

Niet alle producten van Vektis zijn openbaar, voor sommige producten moet je inloggen. Om te kunnen inloggen moet je eerst een account aanmaken en vervolgens toegang aanvragen voor de producten. Op deze pagina vind je een overzicht van de producten waar het om gaat.

Lees meer

Wijzigingen standaarden en referentieproducten

Veranderingen in wet- en regelgeving kunnen aanleiding geven om wijzigingen door te voeren in declaratiestandaarden of referentieproducten. Maar er zijn ook andere redenen denkbaar om een wijziging voor te stellen. Zie jij aanleiding voor een wijziging, laat het ons dan weten. Een wijzigingsaanvraag legt altijd dezelfde ’behandelroute’ af.

Lees meer