Onze dienstverlening tijdens de coronacrisis

Deel dit bericht via

In lijn met de maatregelen van de Rijksoverheid tegen de verspreiding van COVID-19 (het coronavirus) werken onze medewerkers vanuit huis. Wij doen er alles aan om onze werkzaamheden voort te zetten en je de producten en diensten te leveren zoals je dat van ons gewend bent. Al onze processen lopen gewoon door.

Wij realiseren ons dat veel mensen die werkzaam zijn in de zorg nu andere prioriteiten moeten stellen in verband met het coronavirus. Die mensen willen we nu uiteraard zoveel mogelijk ontzien als het gaat om administratieve handelingen.

Daarbij willen we alle zorgprofessionals en alle mensen in Nederland zoveel mogelijk ondersteunen in deze crisistijd. Bijvoorbeeld door onze kennis en ervaring in te zetten bij het verkrijgen van inzichten rondom corona. Of door het faciliteren van (administratieve) processen als gevolg van het virus.

Ook willen we met onze processen en inzichten borgen dat zorgprofessionals na deze crisis weer de normale werkzaamheden kunnen hervatten voor goede en betaalbare zorg.     

Wil je ons bereiken? Doe dit dan zoveel mogelijk via e-mail. Alle medewerkers zijn bereikbaar via hun persoonlijke e-mailadres. Je kunt ook mailen met onze servicedesk (info@agbcode.nl) of ons secretariaat (secretariaat@vektis.nl). Het kantoor op de Sparrenheuvel in Zeist is gesloten. 




Heb je vragen over de dienstverlening van Vektis bekijk de Veelgestelde vragen of neem contact op via de mail.