Inloggen en producten aanvragen

Niet alle producten van Vektis zijn openbaar, voor sommige producten moet je voor je kunt inloggen eenmalig toegang aanvragen. Op deze pagina leggen we per product uit hoe dat werkt.

Teamleider servicedesk

Bekijk de veelgestelde vragen of bel naar Mohammed en zijn team.

Let op: Heb je tussen december 2020 en nu een Mijn Vektis-account aangemaakt?

Met dit account heb je enkel toegang tot een product AGB Wijzigen. Dit is een ander type account dan wat je nodig hebt voor bijvoorbeeld het registreren van je wachttijden of het invullen van de vragenlijst basispraktijkinformatie. Dit is een tijdelijk situatie: we werken er hard aan om alle producten van Vektis onder te brengen in het Mijn Vektis-account.

Heb je dit nieuwe account aangemaakt terwijl je al een account had? En lukt het nu niet om in te loggen voor de registratie van wachttijden ggz of cmd, of voor het invullen van de vragenlijst basis praktijkinformatie? Probeer het dan eerst eens met je oude account.

Lukt dit ook niet, neem dan contact met ons op. Een aantal producten zijn specifiek voor zorgverzekeraars en een aantal voor zorgaanbieders. Van welke producten wil je gebruik maken?

Teamleider servicedesk

Bekijk de veelgestelde vragen of bel naar Mohammed en zijn team.

030 8008 380

Naar het contactformulier

Mohammed Zambib Teamleider servicedesk