Klachtenprocedure

Hoewel wij de uiterste zorg besteden aan onze producten, kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Heb je een klacht, laat het ons weten via het contactformulier. Met je reactie help je ons ook om onze bedrijfsprocessen en producten verder te verbeteren.

Wat doen wij met je klacht?

Binnen drie werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. In deze e-mail staat het nummer waaronder wij de klacht hebben geregistreerd.

Binnen zeven werkdagen na ontvangst van je klacht informeren we jou over de verdere afhandeling. Ook kan een medewerker, die de klacht in behandeling heeft, contact met je opnemen om het één en ander door te spreken of extra informatie bij je in te winnen. Wanneer je klacht is afgehandeld, dan informeren we je hierover via mail. Mogelijk nemen wij hierna nogmaals contact met je op om na te gaan of je tevreden bent over de afhandeling van je klacht.

Privacy

Vektis gaat vertrouwelijk om met de in dit kader ontvangen (persoons)gegevens en verwerkt deze gegevens conform de hierop van toepassing zijnde wet- en regelgeving. Wij bewaren de gegevens die wij ontvangen en verwerken in het kader van dit klachtenreglement tot vijf jaar na afhandeling van de klacht, tenzij we door omstandigheden genoodzaakt zijn van deze bewaartermijn af te wijken.

Contactformulier