Veelgestelde vragen

Op deze pagina staan veelgestelde vragen én de antwoorden daarop. Om te beginnen de vragen die gaan over het aanmaken van een account en het aanvragen van toegang tot een product. Ook de antwoorden op vragen over de AGB-code, standaardisatie en het registeren van de wachttijden ggz lees je hier.

Blijf op de hoogte

Altijd op de hoogte blijven van al onze nieuwtjes? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief.

Schrijf je in

Terug naar support

Informatie over autorisatiebeheerders

  • Wat is een autorisatiebeheerder?

    Een autorisatiebeheerder is de persoon in jouw organisatie die verantwoordelijk is voor het toegang geven tot de producten van Vektis.

  • Waarom is er een autorisatiebeheerder?

    De producten van Vektis bevatten vaak vertrouwelijke informatie. Niet iedereen kan en mag daar zomaar gebruik van maken. Wil je een account aanmaken of toegang tot een product? Dan checken we altijd binnen jouw organisatie of we jou die toegang mogen geven. Zo houden we zicht op de gebruikers van onze producten en blijven de gegevens veilig.

  • Wie is in mijn organisatie de autorisatiebeheerder?

    Wanneer een organisatie voor het eerst van onze producten gebruik maakt, vragen we altijd wie binnen de organisatie de autorisatiebeheerder voor Vektis is. Meestal is dit ook de persoon in de organisatie die het contact met Vektis onderhoudt. Weet je niet wie deze persoon is? Neem dan contact op met onze servicedesk.

  • Hoe word ik autorisatiebeheerder?

    Wanneer een organisatie voor het eerst van onze producten gebruik maakt, vragen we altijd wie binnen de organisatie de autorisatiebeheerder voor Vektis is. Meestal is dit ook de persoon in de organisatie die het contact met Vektis onderhoudt. De huidige autorisatiebeheerder kan de naam van een nieuwe autorisatiebeheerder doorgeven aan onze servicedesk.

  • Hoe wijzig ik onze autorisatiebeheerder?

    De huidige autorisatiebeheerder kan de naam van een nieuwe autorisatiebeheerder doorgeven aan onze servicedesk.

  • Waarom vraagt Vektis om een autorisatiebeheerder, terwijl het mijn eigen bedrijf is?

    Wij vragen altijd om de autorisatiebeheerder, ongeacht de grootte of de vorm van de organisatie. Dit doen we om te voorkomen dat iemand onterecht gebruik maakt van de producten van Vektis namens de organisatie. Ben je eigenaar van de onderneming, dan is het verstandig om zelf autorisatiebeheerder te zijn. Neem hierover contact op met onze servicedesk. 

We helpen je graag. Bekijk de meestgestelde vragen op onze support pagina.

Support