Veelgestelde vragen

Op deze pagina staan veelgestelde vragen én de antwoorden daarop. Om te beginnen de vragen die gaan over het aanmaken van een account en het aanvragen van toegang tot een product. Ook de antwoorden op vragen over de AGB-code, standaardisatie en het registeren van de wachttijden ggz lees je hier.

Blijf op de hoogte

Altijd op de hoogte blijven van al onze nieuwtjes? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief.

Terug naar support

Vragenlijst geboortezorg

  • Waarom wordt deze uitvraag gedaan?

    Zorgverzekeraars vragen voor het opstellen van contracten nu apart van elkaar informatie aan zorgaanbieders uit over het werkgebied. Om deze verschillende uitvragen samen te brengen tot één centrale uitvraag heeft Vektis de vragenlijst geboortezorg ontwikkeld. We delen de informatie met zorgverzekeraars. Deze kunnen de informatie dan gebruiken voor het opstellen van contracten, maar bv. ook voor de 'zorgvinders module' op hun website.

  • Welke vragen worden gesteld in de vragenlijst?

    Per vestiging vragen wij het werkgebied uit waar u geboortezorg levert. Dit kunt u gemakkelijk aangeven middels een kaart.

  • Hoe krijg ik toegang tot de vragenlijst?

    Hiervoor is een Mijn Vektis-account nodig. Deze koppel je aan de onderneming(en) waar je werkzaam bent. Vervolgens vindt u de vragenlijst in uw Mijn Vektis-omgeving. Heeft u vragen over het aanmaken van een account of toegang tot de vragenlijst, dan kunt u e-mailen naar accountbeheer@vektis.nl.

  • Is het invullen van de vragenlijst verplicht?

    Het invullen van de vragenlijst is niet verplicht, maar uw organisatie kan wel door zorgverzekeraars(s) verzocht worden door deze in te vullen.

Kom je er niet uit?

Kom je er niet uit?

We helpen je graag. Bekijk de meestgestelde vragen op onze support pagina.

Support