Vanaf 15 juli t/m 30 augustus is het klantadviescentrum telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 14.00 uur. Je kunt je vraag stellen via het contactformulier. Lees meer

Terug naar support

Hoe geef ik de UBO door?

U kunt de UBO registreren in uw MijnVektis-omgeving, zie hiervoor de button 'UBO doorgeven'. Meer informatie hierover leest u op de webpagina UBO.

Heeft u na het verzenden een bevestiging op je scherm gekregen dat de gegevens zijn  ontvangen? Dan is dit de bevestiging dat het goed is gegaan. U kunt ook de door u opgegeven UBO's in het portaal 'UBO doorgeven' (in de MijnVektis-omgeving) bekijken ter controle of u de juiste UBO-gegevens heeft opgegeven. Wij leveren dagelijks de UBO-gegevens uit aan de zorgverzekeraars.

U kunt in 'UBO doorgeven' (onderdeel van MijnVektis) te allen tijde een wijziging aanbrengen in de UBO-registratie.

Dit is niet nodig. Wij koppelen automatisch de opgegeven UBO-gegevens bij één onderneming, aan alle andere ondernemingen met hetzelfde KvK-nummer. U hoeft dus per set van AGB-codes met hetzelfde KvK-nummer, maar één keer de UBO-gegevens op te geven. Uiteraard dient u de gegevens jaarlijks te controleren en opnieuw in te dienen.